20 Mart 2013 Çarşamba

Gano Excel Lucidum Faydaları

Reishi veya Lingzhi (Ganoderma lucidum) Polyporaceae familyasından geleneksel Çin tıbbında yaklaşık 4000 yıldır faydaları sebebiyle kullanılıyor..

Reishi Mantarı Faydaları Bağışıklık sistemini güçlendirici etkisi ile genetik, bulaşıcı ve yaşlanmaya bağlı gelişebilen birçok hastalığa karşı koruyucu özelliği vardır..

Vücutta biriken toksinlerden arınmayı kolaylaştırır. Kan dolaşımını düzenlemeye yardımcı olur. Böylelikle kalp krizi ve spazmı, damarlarda tıkanma, felç gibi risklerin önlenmesinde etkilidir.

Gano Excel Ganocafe 3 in 1 Ganoderma lucidum özünden, kaliteli kahveden, sütsüz kremadan ve şekerden yapılan besleyici bir içecektir. Gano Cafe 3’ü 1 arada dünyada, kahve ve Ganoderma lucidum harmanı olarak ortaya çıkan ilk içecek olarak bilinir.

Gano Excel Ganocafe Mocha, birinci sınıf kahve tozu, kakao tozu ve Ganoderma lucidum özünün benzersiz bir kombinasyonudur. Size otantik yumuşak ve kremalı kahve lezzeti sunmak üzere harmanlanmıştır. Menşe olarak yerel nitelik taşısa da lezzeti uluslararası ölçeğe ulaşmıştır.




Sizi mutlu eden kahve! Gano Excel Ganocafe Classic, Ganoderma lucidum özü ile zenginleştirilmiş kaliteli kahveden harmanlanmış siyah instant kahvedir. Aroması zengin ve tadı klasik olan Ganocafe Classic, sizi mutlu eden kahvenizdir.

Gano Excel Gano Sabyn Ganoderma lucidum ve Keçi Sütü ile zenginleştirilmiştir. Cildinizi temizler, nemlendirir, bakımını yapar ve güzelleştirir. Cildiniz Farkı Hissedecek.

Gano Excel Şeffaf Sabun Ganoderma lucidum özünden, aloe veradan ve papaya bitkisinden üretilmiştir. Cildi nemlenmesine ve canlanmasına yardımcı olur.

Gano Excel Fresh, Taze nane ve Ganoderma lucidum özünden oluşan diş macunudur. Gano Fresh dişlerinizi, dişetlerinizi ve ağzınızı her zaman temiz tutmanıza yardımcı olmak üzere formüle edilmiştir. Sahip olduğu ferahlatıcı aroma ile ağzınızı her gün temiz ve ferah tutar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder